18 Mart 2014 Salı

Star TV Canlı İzle 22.03.2014 ( 22 Mart 2014 Star Tv )

Survivor STAR TV izle

Survivor hangi kanal da saat kaçta yayınlanacak diye soran arkadaşlarımız var. Survivor 22.03.2014 cumartesi izle
Bizde sizlere survivor'u canlı izlemeniz için STAR TV izle'yi sitemize koyduk. Star TV sörvayvır canlı izlemek için hoşgeldiniz.

Eğer Survivor bölümlerini kaçırdıysanız izlemek için Survivor 22 Mart 2014 izle linkine tıklayarak 7.bölüm full izleyebilirsiniz.

survivor 9.bölüm canlı izle

Yarışma hakkında yorum yapabilirsiniz.

star tv izle, star canlı izle, 22 mart 2014 canlı star tv izle

14 yorum :

  1. 1 nisan tarihli bolumunde,unluler muzik dinlerken calan reggae parcanin ismini bilen var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ı know were trouble

      Sil
    2. bob marley

      Sil
  2. kim veda etti ya kacırdım son dk yı

    YanıtlaSil
  3. ünlüler baya güçlü

    YanıtlaSil
  4. bu nasil canli veriyo anlamiyorum, survivor show tv da cikmiyomuuu?

    YanıtlaSil
  5. buldum yaaaa pet shop boys go west :))

    YanıtlaSil
  6. bob marley sarkisi dostum

    YanıtlaSil
  7. 18 part 2 deki ilk şarkı ne abiya lala lalalalalla "???* allahını seven yardım etsın :(

    YanıtlaSil
  8. 18. part 18.dakikadaki şarkı ismi acil

    YanıtlaSil
  9. 4. Part ta 18.dakikada çalan şarkı ismi acil ??

    YanıtlaSil
  10. 5.Part 18. dk çalan şarkı acil??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shakira - Rabiosa (Pitbull Version) ft. Pitbull

      http://www.youtube.com/watch?v=gqdFnKcmOHk

      Sil

YORUMLARINIZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR..