24 Mart 2013 Pazar

Survivor 3.Bölüm izle 23 Mart 2013

Survivor (23.03.2013) 3.Bölüm izle (Cumartesi/Star TV) 

Ekranların izlenme rekorları kıran, en zor yarışması Sörvayvır 3.bölüm ile ekranlara geliyor. 23 Mart yeni bölüm-son bölüm olarak ekranlara gelecek olan survivor adasında neler yaşandı? neler oldu bitti. Survivor yeni bölüm 23 mart 2013 STAR TV ekranlarında olacak.

3.Bölüm PARTLARI AŞAĞIDADIR.

İlk dokunulmazlık oyunlarının kaybedenleri gönüllüler olmuştu.Gönüllüler kendi aralarında yaptıkları oylama ile SMS'e kalacak isim olarak Duygu'yu seçtiler.Duygu gelecek bölümde dokunulmazlık oyununu kaybeden takımın seçeceği isimle SMS oylamasına girecek ve yapılan oylama sonucunda da Survivor'a veda edecek ilk isim belirlenmiş olacak.

Survivor 23 mart izle, 23 mart Survivor 2013, Survivor 3.bölüm izle, Survivor yeni bölüm 23 mart izle

3.Bölümde Çalan Şarkı Dinle (la la la)



Partlar Eklenmiştir.
 1.KISIM 


2.KISIM 

3.KISIM 

4.KISIM 

5.KISIM 

6.KISIM

7.KISIM

8.KISIM

9.KISIM

 ALTERNATİF İZLEMEK İÇİN.
1.PARÇA
2.PARÇA

3.PARÇA

4.PARÇA

18 yorum :

  1. her zaman kalbim dağhan ve larissayla olacak

    YanıtlaSil
  2. Bozok o adadan 1. Olarak ayrılmalı bence

    YanıtlaSil
  3. Ben ce bozok ilk elenen olcak

    YanıtlaSil
  4. murat ceylan 1. olmasını istiyorum ben arkadaşlar ayrıca bozok elenmeyecek sonuna kadar dayanacak.

    YanıtlaSil
  5. dünyanın en yavaş vıdeo sıtesı daılymotıon allah khretsın kırcam bısey ızleyemedım heryerdede bu var...

    YanıtlaSil
  6. dailmotion dışında Alternatif video partları eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  7. 1. partta çalan la la la .. şarkısını bilen warmı

    YanıtlaSil
  8. 1.partta la la la ... şarkısını bilen warmı

    YanıtlaSil
  9. ATC - All Around The World (la la la la la la la la) şarkısı eklenmiştir. anasayfaya geçerek dinleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. şarkı için teşekkür ederim admin. bende bunu arıyodum.

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim admin saol

    YanıtlaSil
  12. uygu gitmesi lazım. herkesin moralini bozuyor. sinir şey.

    YanıtlaSil
  13. Helesükür alternatif linkler eklenmis..Yemin ediyorum 1 saatir ariyordum...1 saatten beri bu siteyi sik kullananlara ekledim..Biliyordum burda yayinlanacagini..

    Tesekürler...

    YanıtlaSil
  14. Yanlis yerdeyim ben 4. bölüm diye sevinmistim..Admin ne zaman ekliyeceksin alternatif linkleri...4. Bölüm sayfasina gecis yapiyim beklemede kaliyim o sayfaya da yorumumu yaziyim...

    YanıtlaSil
  15. duygu icin ilk bölümler sonrasi yasina uygun hareket etmiyor ve 15 yasindaki bir cocuk gibi afra tafra yapiyor diyordum ancak bu bölümde gördüm ki, bu kiz manyak. bunun baska bir degerlendirmesi olamaz. zaten her surviorda en az 1-2 böyle gicik tipleri görürsün, sacma sapan tartisma cikartsin ve reyting tavan yapsin diye aliyorlar böyle tuaf tipleri.

    YanıtlaSil
  16. merhaba dün yani 21 mart pazar aksaminki bolumun 57:50ci dakika calan sarkiyi ariyorum, bulamadim yardimci olursaniz sevinirim, simdiden tsk..

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR..