20 Mayıs 2013 Pazartesi

Survivor 30.Bölüm izle 20 Mayıs 2013

Survivor 20.05.2013 izle (30.bölüm) yayınlandı. Sitemiz üzerinden izlemek için aşağıda ki videoları oynatmanız yeterli olacaktır.
survivor 30.bölüm izle, sörvayvır 20 mayıs 2013 full izle, survivor yeni bölüm izle, survivor 20 mayıs 2013 tek parça izle, survivor 20.05.2013 izle, sörvayvır yeni bölüm izle, survivor 30.bölüm tek parça izle, survivor 30.bölüm müzikleri dinle
Survivor da geçtiğimiz hafta 4 bölüm birden yayınlanmıştı. Bu hafta 19 Mayıs 2013 ve diğer 2 gün birlikte yayınlanacak olan survivor da ada da gerilim başladı.

Geçen hafta dokunulmazlık oyununu kaybeden Gönüllüler Fatmagül ve Murat'ı SMS oylamasına çıkarmışlardı. SMS oylaması sonucunda Fatmagül daha az oy alarak adaya veda etmişti. Gönüllülerde 4 kişi kaldı.



Ünlüler tarafında ise 5 kişi kaldı.

Dokunulmazlık oyununu kim kazandı? Sörvayvır tüyoları ile sizlere bilgi vermeye çalıştık.

Survivor yeni bölüm (son bölüm) star tv izle.!

TEK PARÇA


BİR ÖNCEKİ BÖLÜMÜ İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ..
STAR TV İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ..
FRAGMANI İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ..
ADALAR NE ZAMAN BİRLEŞİYOR?(TIKLA ÖĞREN)

8 yorum :

  1. ben UNLULER takimini tutuyorum ve onlarin kazanmasini istiyorum gonulluler takimina saygim vardi ama duygunun BENNU-ya saygisizlik yaptigi icin olan saygimda bitti

    YanıtlaSil
  2. ben sana katilmiyorum kardesim tamam ordakiler herseyi yanlis anlayip duygunun saygisizca davrandigini zanedebilirler ama sen videodan bakiyorsun ve görmüyormusun ortada bi yanlis anlasilma oldugunu arti duygu zaten oynamak istemiyordu sadece tamm geri kararindan vazgecipde oynama karar verdiginde ordan benun ben oynuyamiyorum demesine sadece acun beye sordu neden diye ve ( olmazdiyi felan dedigide ozamanki heycan ve oyuna tamm giderken gelen ani bi karardan ) lütfen yani biraz dikkatli seyredin seyretmiyorsanizda yorum yazmayin hayili sabahlar ...

    YanıtlaSil
  3. ekliyorum bide ortada bi saygisizlikmis yok efendim anaya ataya savgiymis öyle bi olay yok ... diyelimki öyle adada bennuynan tartisanlarda yada arkasindan bennu söyle böyle diyen ( dogukan cengiz ) de ozaman saygisiz ozaman ümit neden bisi demedide duygunun orda acun beye sordugu soruya parladi bunu bi düsünün + orasi survivor ...

    YanıtlaSil
  4. 136.40 dakikada çalan şarkının adı ne var mı bilen şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. 136.40'ıncı dakikada çalan şarkının adı ne var mı bilen şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. 147:00 adı nedir lütfen söyleyebilirmisiniz :D


    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR..